HYVÄÄ UUTTA VUOTTA !

Haemme Toiminnanjohtajaa,

Nivalan Vanhustenkotiyhdistys Ry, Nivala

Työpaikkakuvaus

Nivalan Vanhustenkotiyhdistys Ry on perustettu 1969. Yhdistyksen toiminta-ajatuksena on parantaa vanhusten, eläkeläisten ja vammaisten elämänlaatua tarjoamalla asuntoja sekä järjestämällä erilaista ohjelmaa hyvinvoinnin lisäämiseksi. Yhdistys omistaa viisi vuokrakiinteistöä, joissa vuokra-asuntoja on yhteensä 131. Mattilan palvelutaloon yhdistys tuottaa tehostettua palveluasumista. Mattilassa asukaspaikkoja on 41. Yhdistyksellä on vakinaisessa työsuhteessa 27 työntekijää.

Nykyisen toiminnanjohtajan jäädessä eläkkeelle, haemme Nivalan Vanhustenkotiyhdistys Ry:n toiminnasta vastaavaa

TOIMINNANJOHTAJAA

Toiminnanjohtajan tehtävään kuuluu vastata hoivapalveluista ja toimia isännöitsijänä. Tehtävä edellyttää korkeakoulututkintoa tai muuta riittävää koulutusta. Katsomme eduksi hoitotyön asiantuntemuksen, taloushallinnon, yhdistystoiminnan ja kiinteistöhuollon tuntemuksen. Lisäksi edellytämme hakijalta hyviä yhteistyötaitoja. Lisätietoja antaa toiminnanjohtaja Esa Pekkarinen, esa.pekkarinen@nivala.fi tai 044-4457277.

Toimessa on neljän kuukauden koeaika. Ennen toimen vastaanottamista valitun on toimitettava työnantajalle hyväksyttävä lääkärintodistus terveydestään.

Vapaamuotoiset hakemukset ja CV tai ansioluettelo, sekä palkkatoive 19.2.2018 klo 16,00 mennessä osoitteella Nivalan Vanhustenkotiyhdistys Ry, Vapaudentie 35, 85500 Nivala, tai sähköpostitse esa.pekkarinen@nivala.fi.