Sairaanhoitaja

Nivalan Vanhustenkotiyhdistys ry hakee sairaanhoitajaa Mattilan palvelutaloon. Sairaanhoitaja vastaa palvelukodin hoitotyön kehittämisestä ja sairaanhoidollisista tehtävistä yhdessä muun hoitohenkilökunnan kanssa.Kelpoisuusvaatimuksena on laillistetun sairaanhoitajan tutkinto (559/1994). Eduksi luetaan perehtyneisyys ikääntyneiden hoitoon ja soveltuva työkokemus. Edellytämme hakijalta hyviä vuorovaikutus-, yhteistyö- ja työyhteisötaitoja, joustavuutta ja kehitysmyönteisyyttä sekä paineensietokykyä. Tehtävässä vaaditaan lääkehoidon tentti laillistetuille terveydenhuollon ammattilaisille (Medieco), hygieniapassi ja tartuntatautilain 48 §:n edellyttämä rokotussuoja.

Sairaanhoitajan työ on kaksivuorotyötä. Valitun on ennen työsuhteen vastaanottamista toimitettava hyväksyttävä todistus terveydentilastaan. Noudatamme yksityisen sosiaalipalvelualan työehtosopimusta. Toimi täytetään sopivan hakijan löydyttyä ja työ alkaa sopimuksen mukaan. Työsuhteessa on neljän (4) kuukauden koeaika.Haastattelussa tarkistamme henkilöllisyyden lisäksi hakemuksessa mainitut tiedot oikeiksi, joten ota mukaasi alkuperäiset työ- ja tutkintotodistukset. Lisää hakemukseesi esimiestasoisen suosittelijan yhteystiedot. Lähetä vapaamuotoinen hakemus ja CV Annelle osoitteeseen:Anne Palokangas, toiminnanjohtaja, Nivalan Vanhustenkotiyhdistys ry, Mattilan palvelutalo, Vapaudentie 35, 85500 Nivala/ anne.palokangas@nivala.fi

Lähihoitajia

Eri mittaisia sijaisuuksia ja keikkatyötä tarjolla. Voit lähettää avoimen hakemuksen anne.palokangas@nivala.fi. Tarvittaessa sovimme haastatteluajan, jolloin tarkistamme mm. kelpoisuuden ja työkokemuksen. Ota haastatteluun mukaan tutkinto- tai läsnäolotodistus (opiskelijat), opintokortti tai opintorekisteriote, Valviran rekisteröintitodistus, todistus hygieniapassin suorittamisesta ja työtodistukset.

Noudatamme Yksityisen sosiaalipalvelualan työehtosopimusta. Työterveyshuolto on järjestetty lakisääteisesti Kallion peruspalvelukuntayhtymän kautta. Työyhteisössämme toimii Hyvän kohtelun ja varhaisen tuen periaatteet. Työpaikkamme on savuton.